香港新浪網 MySinaBlog
« 上一篇 | 下一篇 »
NokiaTravel CREW | 22nd Jul 2009 | 09狂熱第二站.德國 | (30 Reads)

Stuttgart真係好靚呀!! 不過可惜我地plan好左只係stay嚮呢到一日咋...

一黎到就拉埋d 行李去左皇家花園! 哈哈最中意嚮草地上面跳黎跳去!!

Picture

德國既公園真係好大! 入面d playground都好大呀! 可惜大家拎住哂d行李同埋要趕去host 屋企...唔可以去玩...

 我地嚮stuttgart既host叫Philipp呀! 佢同佢既roommates都好nice!

大家settle好哂佢就車我地去一個公園玩一種運動叫slacklining!!! 其實似行鋼線,但條線粗d同埋 要嚮上面玩唔同既花式!

Picture

PicturePicture 

其實真係好難! 但好好玩!!

玩到差唔多時間就去左Philipp個朋友開既一間cafe 飲野, 之後就去supermarket買材料返屋企煮野食!

Philipp煮左個pasta...唔記得咩名...

Picture

 我煮左個蕃茄蛋...um..幾好味啦...=)

食飽後嚮個balcony一齊傾計! 好舒服!

 最後返房訓! 超靚!!

Picture


[9]

間房咁靚仲唔夠............仲要有balcony添.........有冇咁正先?


[引用] | 作者 fiona | 24th Jul 2009 | [舉報垃圾留言]

[8]

蕃茄蛋??"幾"好味咋??即係.....唔太好味啦...XD~


[引用] | 作者 CC | 24th Jul 2009 | [舉報垃圾留言]

[7]

見你地都企得幾穩喎~但其實係咪好辛苦?哈~你地d表情好搞笑.....


[引用] | 作者 CHRISTY | 24th Jul 2009 | [舉報垃圾留言]

[6]

有冇拍video呀???好想睇下你地玩左啲咩花式呀....


[引用] | 作者 YUK~ | 24th Jul 2009 | [舉報垃圾留言]

[5]

就咁行都好似好難架喇喎,仲要玩花式?哈哈


[引用] | 作者 polly | 24th Jul 2009 | [舉報垃圾留言]

[4]

其實係咪大家都有車架呢?你地真係超正!!!成日有人車出車入!


[引用] | 作者 Jackie | 24th Jul 2009 | [舉報垃圾留言]

[3]

原來呢個草地叫做皇家花園....HAHA....其實同你地之前果D冇分別架喎....HAHA


[引用] | 作者 MANDY | 24th Jul 2009 | [舉報垃圾留言]

[2]

Stay得一日咁慘?你地仲有好多地方要去咩?


[引用] | 作者 Doris | 24th Jul 2009 | [舉報垃圾留言]

[1]

嘩!!!!間房好靚呀!!!你地就好啦..........


[引用] | 作者 | 24th Jul 2009 | [舉報垃圾留言]